שיווק- שלבים הכרחיים

שיווק- שלבים הכרחיים

כדי למקסם תוצאות והישגים צריך להתייחס לכל היבטי השיווק בעסק שלנו , לדעת שבכל נושא אנחנו או מישהו מטעמנו מטפל

שלבים הכרחיים" בשיווק

 


פעילות שיווקית נכונה היא המפתח שלך להצלחה כלכלית  וגם כאן יש לחשוב על כול ההיבטים שלו : 

 

מותג-  השלב הראשון הוא הבנת ערכי המותג וייחודו. זהו הבסיס שממנו מתחילות חברות גדולות וזהו הבסיס גם בכול עסק קטן שרוצה להצליח ולגדול. בתהליך זה למעשה יוצרים את ערכו של המותג, הרגשות והעמדות ששואפים שייצור המותג בקרב הצרכנים והמשמעות שהוא יקבל.

 

תוכנית שיווקית- בהתאם לערכי המותג בונים את התוכנית השיווקית: אסטרטגיה מעשית שמתרגמת את התוכנית העסקית. התוכנית נערכת לאחר בחינת השוק שבו מתמודדים, המתחרים ואיתור פלחי שוק פוטנציאליים. מכאן גוזרים תוכנית עבודה ומציבים יעדים כמותיים ומדידים בהתאמה למשאבים הזמינים.

 

יעדים- הגדרת יעדים הכרחית לניהול השיווק ולניהול בכלל, שכן היא מהווה, בסופו של דבר את המדד להצלחתו (או לכישלונו).

 

מיתוג - יצירת קול ייחודי וזהות מובחנת למוצר או השירות שאותו משווקים.

 

פרסום- זהו השלב הבא – בחינה של ערוצי הפרסום האפשריים במדיות השונות מותנה בתקציב, באופי הפעילות והיעדים.

 

מכירות- לב ליבו של השיווק בעסק מצליח. כעת לאחר שבעזרת השיווק והפרסום הגעתם אל תודעתם של לקוחות חדשים, צריך לסגור את המכירה. יש לגייס, לאמן ולהכשיר אנשי מכירות מתאימים,לנהל אותם נכון ובאופן עקבי, להציב יעדים ולכבוש אותם.

 

שירות- המגע הכי רגיש עם הלקוח. יש לספק תשובות לכל השאלות ולהפוך כל שיחה לעסקה סגורה.

 

שימור וטיפוח לקוחות- החוכמה היא לא רק לגייס כל העת לקוחות חדשים כי אם לטפח את נאמנותם של לקוחות קיימים. תוכנית אסטרטגית למניעת נטישה והגדלת המכירה מלקוחות קיימים, יכולה להגדיל את רווחי החברה.

 

לקוחות הם הבסיס לקיומו של כל עסק. עסק שלא מצליח לשמור על לקוחות קיימים ולא מצליח לגייס לקוחות חדשים, לא ישרוד. בתחרות של ימינו קיים קושי לשמר את קהל הלקוחות ולהשיג חדשים, כאשר חברה מתחילה לשווק את עצמה היא צריכה לעשות כן לא רק בפני הלקוח כי אם גם אל מול עסקים מתחרים, שפונים לאותו נתח שוק, ומאיימים עליו.

 

המרדף הבלתי פוסק הזה אחר הלקוח, דורש אנרגיה, כסף ומומחיות. בדיוק מסיבה זו מומלץ להשקיע את מלוא תשומת הלב לשיווק או  לפעול בכוחות עצמיים לבד או להפקיד את נושא השיווק בידיהם של אנשי מקצוע חיצונים

מודל שיווק באאוטסורסינג- (outsourcing) מודל חדשני המשלב אנשי מקצוע מעולים ומנוסים מתחום השיווק  שמאשרים לך בחברה, הצלחה תוך הנאה ובחיסכון משמעותי בעלויות

 

אך התפקיד שלכם, בעלי העסק, הוא להגדיר ביחד עם אותם אנשי שיווק את היעדים והמטרות שלכם, את האתגרים שבפניכם והנקודות שדורשות שיפור בעסק  וביחד איתם ליצור את התוכנית השיווקית המלאה  המתאימה ספציפית לצרכי העסק שלכם תוך התייחסות לשוק למוצר ולמאפיינים שלכם.

צור קשר:
שם מלא:
מייל:
טלפון:
תוכן הפנייה:
Build your own website with Quickyweb! Quickyweb is much more than a web hosting provider. It is a complete website building and website hosting solution